Od teraz Paryż jest zdecydowanie bliżej Warszawy! Na mapie naszego miasta pojawiło się miejsce, które z pewnością stanie się mekką dla wszelkiej maści perfumoholików, wielbicielek wyrafinowanego i odważnego makijażu, topowej pielęgnacji i eleganckich akcesoriów. Byliśmy na otwarciu pierwszego w Polsce butiku beauty Chanel i wiemy, że też musicie się tam (choć raz) wybrać!

Eleganckie w swojej prostocie miejsce, zlokalizowane na parterze Galerii Mokotów, od wejścia jasno prezentuje chanelowskie kody – biel ścian, lakierowana czerń mebli i ozdobne wyłożenia w kolorze złota lamé. To ulubione kolory Mademoiselle Coco, które stały się nieodzowną częścią identyfikacji tej francuskiej marki. Nie mogło zabraknąć też czerwieni i to we wspaniałej, limitowanej wersji zapowiadanej już w witrynie. Jedną z niespodzianek czekających na gości butiku jest bowiem ekskluzywna kolekcja czerwonych flakonów klasycznych zapachów No. 5 Rouge. Te absolutnie piękne, kolekcjonerskie przedmioty sprawią przyjemność wielbicielkom klasycznej wody perfumowanej No. 5 oraz odmłodzonej wersji klasyka – No. 5 L’Eau. Podziw wzbudza też imponujący czerwony flakon wykonany z kryształu baccarat o nie lada pojemności – 900 ml! Pełen ekstraktu perfum No.5!

Kolorów jest tu zresztą znacznie więcej, zwłaszcza po lewej stronie salonu. To królestwo makijażu Chanel! W barwach kolekcji tworzonych przez Lucię Picę – CHANEL Global Creative Designer Makijażu i Koloru, objawiać się będzie magia. Każda kolekcja kreatorki to autentyczna emocjonalna podróż w świat formuł i barw. Konsultantki Chanel są do dyspozycji klientek, by przekładać wizję piękna Chanel na makijaże codzienne i na specjalne okazje, a także diagnozować indywidualne potrzeby pielęgnacyjne skóry. Obsługa pomoże doświadczyć i wskazać każdemu klientowi program mający na celu osiągnięcie nowego poziomu atrakcyjności i pewności siebie. Marka zachęca swoich klientów do zainicjowania relacji z jednym z ekspertów butiku poprzez zarezerwowanie osobistego spotkania.

1 chanel warsaw galeria mokotow

Prawa strona butiku to istny raj dla wielbicieli zapachów, z absolutną gwiazdą całego salonu – słynną butikową kolekcją perfum Les Exclusifs de Chanel. Kiedyś poznawaliśmy je podczas podróży do Paryża czy Berlina, od teraz całą linię możemy odkrywać na miejscu w Warszawie. Te zapachy to prawdziwe dzieła sztuki perfumeryjnej, które albo się kocha, albo... się do nich jeszcze nie dojrzało. Nie starają się nikomu przypodobać. To nie w ich stylu. Najcudowniejsza wetyweria w Sycomore, barokowa paczula w Coromandel, ostra, tnąca zieleń w Bel Respiro, piękny pudrowy irys w La Pausa, bezkompromisowa skóra w Cuir de Russie... Snują opowieści o ważnych osobach w życiu Coco Chanel (Misia, Boy) lub celebrują ważne miejsca i momenty w historii marki (31 Rue Cambon i 1932). Opowiadający nam o zapachach Les Exclusifs de Chanel Herve Barthelemy zdradził, że już w przyszłym roku butikowa linia wzbogaci się o nowego członka  kolejny zapach z ważną datą w tytule.

W butiku znajdziemy też zapachowe nowości – linię kąpielową Gabrielle, najnowszą edycję męskiej wody Bleu de Chanel Parfum oraz debiutującą kolekcję letnich wód inspirowanych podróżami Coco – Les Eaux de Chanel stworzoną przez Oliviera Polge’a. Składają się na nią trzy zapachowe destynacje: aromatyczno-zielony Paris-Deauville, cytrusowo-koloński Paris-Biarritz i orientalizuący, lekki gourmandowiec Paris-Venise. Każdy z nich występuje w solidnej pojemności 125 ml i towarzyszy mu żel do kąpieli oraz balsam o tej samej nucie zapachowej.

Wzdłuż lakierowanych konsoli, na półkach w subtelny sposób prezentuje się inne oblicze domu mody Chanel: stylowe akcesorium  okulary przeciwsłoneczne. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni pokazana będzie pełna kolekcja okularów przeciwsłonecznych Chanel, eksponująca klasyczne symbole domu mody: perły, tweed i plecione łańcuszki. 

Nowy butik Chanel z pewnością zachwyci wielbicieli piękna – tych czułych na kolor, zapach i kształt. Każdy może tu przysiąść na stylowej skórzanej ławce i wgłębić się w jeden z albumów prezentujących DNA tej kultowej marki. Może też, siedząc na niej pomyśleć, który z oferowanych tu przedmiotów pożądania powinien wylądować w liście do Św. Mikołaja. A ten ostatni może być pewien, że każdy prezent pracownicy butiku zapakują z iście paryskim szykiem i elegancją.

2 chanel warsaw galeria mokotow

3 chanel warsaw galeria mokotow

Fot. materiały prasowe

Instagram enter The Room

object(stdClass)#929 (3) { ["error_type"]=> string(23) "OAuthRateLimitException" ["code"]=> int(429) ["error_message"]=> string(178) "You have exceeded the maximum number of requests per hour. You have performed a total of 898 requests in the last hour. Our general maximum limit is set at 500 requests per hour." }

Sorry something went wrong. Here is the possible list of errors:

  • Error loading user profile items