MDLV postanowiło przenieść nas do intymnego świata dwóch malarek, do ich artystycznej pracowni. Najnowsza kampania wizerunkowa marki nosi tytuł „Mood of Art” i zainspirowana jest cyklem prac Annie Kevans – „Women and the History of Art”. Na wystawie  Kevans znalazło się trzydzieści portretów kobiet, które mimo sukcesów, nie zostały przez patriarchalną historię docenione. 

Artystka chciała zwrócić na nie uwagę i pozwolić im wrócić do świata, od którego zostały odsunięte. Na swojej wystawie Annie Kevans zaprezentowała portrety takich postaci jak: Sonia Delaunay  przedstawicielka orfizmu, a także pierwsza żyjąca artystka, która mogła pochwalić się retrospektywną wystawą w Luwrze; Louise Élisabeth Vigée-Lebrun, czyli portrecistka Marii Antoniny czy Lavinia Fontana  żyjąca w XVI wieku malarka, która pracowała na dworze papieża Grzegorza XIII.

Projektantki marki MDLV zainspirowały się historią nietuzinkowych kobiet i postanowiły opowiedzieć ją na swój sposób. Jak same przyznają: „Wystawa Annie Kevans przedstawia artystki, które zostały pominięte, niedocenione z racji swojej płci. To kobiety, które mimo tego konsekwentnie tworzyły i realizowały swoje pasje. Projekty MDLV dedykowane są więc kobietom świadomym siebie i wyznawanych przez siebie wartości. Wierzymy, że wszystko zależy od nas samych i naszego postrzegania. Chcemy zwrócić uwagę na ogromną siłę kobiet. Tym bardziej w dzisiejszym świecie, w którym prawa kobiet są często redukowane”.

Malarki MDLV, w role których wcieliły się modelki Alex Mru Kijania oraz Kaja Werbanowska, zapraszają do subtelnego i sensualnego świata, w którym rządzi sztuka, oryginalność i kobieca wrażliwość. Ubrania z najnowszej kolekcji są właśnie odzwierciedleniem tej atmosfery: znajdują się tu zarówno wygodne, oversize’ove kroje idealne na chłodne, poranne godziny pracy oraz zmysłowe sukienki z odsłoniętymi ramionami lub wykonane z transparentnych materiałów, które idealnie sprawdzą się podczas wieczornego wyjścia. Nie zabraknie też bezpośredniego nawiązania do sztuki w postaci abstrakcyjnych nadruków.

Marka MDLV działała wcześniej pod szyldem modelove. Zmieniła się nazwa oraz logo, ale jak zapewniają właścicielki estetyka pozostała ta sama. Zdjęcia do kampanii wykonała Katarzyna Ładczuk, za stylizacje odpowiada Robert Kiełb, za przygotowanie make-upu oraz ułożenie włosów Anna Wierzbicka. Produkcją zajęła się Katarzyna Rykaczewska.

1

2

3

Fot. materiały prasowe

Instagram enter The Room

object(stdClass)#945 (3) { ["error_type"]=> string(23) "OAuthRateLimitException" ["code"]=> int(429) ["error_message"]=> string(179) "You have exceeded the maximum number of requests per hour. You have performed a total of 1020 requests in the last hour. Our general maximum limit is set at 500 requests per hour." }

Sorry something went wrong. Here is the possible list of errors:

  • Error loading user profile items